Dobrá práčka

Autor: Róbert Mačej | 28.12.2015 o 13:28 | (upravené 1.1.2016 o 14:04) Karma článku: 9,17 | Prečítané:  798x

Verím, že sa po voľbách nebudeme musieť stretnúť s „DOBROU SPRÁVOU“, v ktorej by sme sa nechtiac dozvedeli napríklad o drahej práčke na financie daňových poplatníkov, ktorej bubon sa točí stále tým istým SMEROM.

Počas vianočných sviatkov som sa stretol s pozoruhodnou reklamou, ktorá prúdi informačnými kanálmi v rôznych „slovenských“ televíziách. Z najväčšou pravdepodobnosťou ju vysielajú už dlhší čas, no telka nie je mojou obľúbenou spoločníčkou, ale ak, tak len pri peknej rozprávke, komédii, alebo rodinnom filme. Keďže počas vianočných sviatkov u nás ide takmer nepretržite, nemohol som si nevšimnúť obsah o ktorý by som bežne počas všedných dní ani nezakopol.

V pravidelných intervaloch vypĺňa prázdne miesta vo vysielaní akýsi spot, s názvom „DOBRÉ SPRÁVY“, kde v rozdelených obrazovkách „moderátori“ rôznych vekových kategórií vysvetľujú, dokonca sa snažia diváka s vypleštenými očami presvedčiť, čo fenomenálne sa udialo v poslednom období, koľko miliónov sa investovalo, čo sa vybudovalo a ako sa z toho máme tešiť. Tí poslovia v červených kravatách (dokonca aj u bezbranného malého moderátora, ktorý by sa mal viac venovať detským, ako mediálnym hrám), tí vyslanci iluzionistov, ktorý spravujú túto krajinu pôsobia nanajvýš presvedčivo. Pri sledovaní tejto „DOBREJ SPRÁVY“, keď som si odmyslel všetky ťažkosti, ktorými som počas tohto roku prešiel, som začínal nadobúdať pocit, že žijem v krajine zasľúbenej, podobnej Švajčiarsku, možno Luxembursku.

Uvažujem nad tým, že keď už sa investovalo toľko miliónov a možno miliárd do takýchto projektov, aký zmysel má propagovať to v reklamách? Koľko takéto propagovanie v médiach stálo a z akých peňazí sa to financovalo? Je potrebné informovať bežného smrteľníka prostredníctvom spotu na televíznej obrazovke napríklad o protipovodňovom programe, čističkách, alebo iných projektoch, ktoré by mali byť samozrejmosťou? Veď je to povinnosť každej vlády, aby sa starala o krajinu a o občanov, ktorí v nej žijú a hlavne bez drahého upozorňovania, ktoré zaťažuje verejné financie. Ale musím uznať, že ako pravdepodobne predvolebná kampaň za peniaze nás všetkých je to dobrý ťah. Žiaľ zaplatíme ho nedobrovoľne my všetci a tie prostriedky na to vyžité by si mnohí z nás vedeli predstaviť oveľa efektívnejšie. Napríklad v školstve, zdravotníctve, možno nejakom programe pre mladých, nádejných študentov, ktorí by vďaka ním nemuseli utekať za prácou do zahraničia.

Ostáva už len veriť, že sa po voľbách 5.3.2016 nebudeme musieť stretnúť s „DOBROU SPRÁVOU“, v ktorej by sme sa nechtiac dozvedeli napríklad o drahej práčke na financie daňových poplatníkov, ktorej bubon sa točí stále tým istým SMEROM.

© Róbert Mačej

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

KOMENTÁRE

Ficov statusový symbol, amnestie a El sexico (Schutzov týždeň)

Fico je absolútne raritný otvorenosťou a vytrvalosťou, s akou vozí štátnu radkyňu.

EKONOMIKA

NDS priklepla Doprastavu zákazku bez súťaže, vraj aby diaľnica neskončila v poli

Súčasťou združenia sú aj Strabag, Váhostav a Metrostav.

KOMENTÁRE

Zničia raz naše deti svet?

Do 20 rokov má zmiznúť takmer polovica pracovných miest.


Už ste čítali?